Početna

понедељак, 18. мај 2015.

Blog? Popularnost ili zadovoljstvo? + SAVETI #ANAPAMETNICA



Ne znam kako da počnem da pišem.. I ne znam zašto uopšte pišem.Nema apsolutne veze sa modom i sličnim, ali sam imala jaku potrebu da ovo podelim sa vama..Verovatno mi se smučilo da gledam neke bezveze blogerke, koje pišu blog zarad slave..  Kako ja, koja sam tek počela mogu da tvrdim i osuđujem neke blogerke koje su u ovom virtuelnom svetu duže od mene? Mogu.

- Ne znam za vas, ali ja to primentim odmah.. Čitajući neke blogove, naletim na neke komentare, u kojima se vidi da je osoba došla da pročita post, a ne da reklamira svoj post ili blog.. Užasavaju me komentari u kojima je ostavljen link bloga, samo link bloga..
Neko se trudi da napiše što bolje, a neko samo dodje da upropasti sve to.. Nije blog fejsbuk stranica koja se reklamira, na svakom komentaru.. Ne vidim sa kim se takmičite? Ako lepo pišete, uživate, zadovoljni ste, čitaoci će doći sami.. Svakako se možete posavetovati sa nekom blogerkom, koja će, ako joj se sviđa blog, verovatno i objaviti neki post u kome će se naći baš njegov link.
Jednostavno ne shvatam ljude koji ne uživaju u ovome, pisanju, razmišljanju..Normalno da svakom blogeru ulepša dan jedan novi čitaoc.. Ne njih 10 odjednom..
PIŠETE OFRLJE POST, A HOĆETE ČITAOCE? NE MOŽE.
 

 Drugi deo posta su saveti. Ako vas zanima, nastavite sa čitanjem..:)

(našla sam ovu interesantu sliku, pa sam želela da je podelim sa vama)


° Saveti!
  •  Da bi vaš blog bio privlačan i zanimljiv treba da sadrži mnogo stvari. Mene lično privlači izgled bloga, koji u stvari govori više od samog čitanja jednog posta. Ako se neko potrudi da mu blog izgleda lepo i uredno, verovatno je takav i u pisanju samog. Iskreno, ako me izgled bloga ne privlači, na njemu ostajem samo 2-3 minuta, dok kod onih kod kojih sam oduševljenja, mogu da ostanem satima čitajući postove. Takođe, volim kad neki blog ima i slika i podosta teksta. Ne volim blogove koji imaju 1000 slika, a 2 rečenice, ili obrnuto. Možda je najbitnija stvar i samo pisanje. Pisanje i sam trud ostavalja na mene najveći utisak.. Koliko god neki blog imao sjajan izgled, a pravopisne greške, nikako ne ostajem na njemu.
  • Originalnost je svakako jedna od bitnijih stvari. Trebalo bi da se trudite da pišete sami, bez ikakvih kopiranja. Prvo, čitaoci će imati utisak da su to negde već pročitali, i neće ih zanimati i privlačiti vaš blog, a sam bloger čiju ste ideju uzeli će se osećati loše i nezadovoljno. Smišljajte sami, jer vam se na taj način budi maštovitost i stičete veću dozu kreativnosti.
- Znam da ima mnogo ovakvih postova, sličnih tema, ali sam jednostavno bila ,,primorana'' da i ja objavim nešto slično.

PS. Žao mi je što me nije bilo ovih dana, ali sam imala jako puno obaveza oko škole, oko odgovaranja i pismenih zadataka. Danas sam imala pismeni iz matematike, držite mi fige da dobijem 5! :)
Eh da, umalo da zaboravim.. Od sada će se slični postovi zvati jednim imenom #ANAPAMETNICA, da bi ih lakše prepoznavali, a i da unesemo neku novinu na ovaj naš blog..
To je to za danas, u skorije vreme sam opet tu!
- Vaša, Ana.:)


 

8 коментара:

  1. Super je post, i ako nemam blog, pratim mnoge blogerke koje to rade a imaju sjajne blogove.. Nadam se da će ovaj post dopreti do njih.. ;)

    ОдговориИзбриши
  2. Sviđa mi se post, ali glupo sto ti to pises, a imas samo 22 čitaoca, hahah :D

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман19. мај 2015. 02:52

    Odličan post. Slažem se sa tobom, ja sam u početku postavljala link, nakon što pročitam i prokomentarišem neki post, jer sam primetila da to rade još neke blogerke koje imaju veći broj čitalaca. Izgled bloga mi i nije toliko bitan kada vidim da se neko trudi da što bolje napiše post, ali baš ti je lep izgled istog. Nadam se da si dobro uradila pismeni, držim ti fige. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala. Svakako nije na odmet da ostaviš link bloga nakon što prokomentarišeš post koji si pre toga pročitala. Hvala što se tiče izgleda, ali svakako se trudim da mi postovi budu najbolji, pa onda tek izgled.
      Da, dobila sam peticu. :)

      Избриши
  4. Pa,ovaj blog imaš veoma malo,nemaš ga koliko vidim ni mesec dana,i imaš veći broj čitaoca.Čestitam :)
    Čitaoci većinski neće doći sami ako ne promovišeš svoj blog tj. ostavljaš link u komentarima.Ostavljaju se da bi neko kada bi pregledao komentare možda ušao na tvoj blog i ako bi mu se s video postao čitaoc.
    Inače zanimljiv post za čitanje,i ja sam pisala isti.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala:)
      Svakako , znam da neće ,,pasti sa neba'' , ali mi je jako. jaaako glupo kad neko samo dođe da bi ostavio link bloga. Na taj način ne poštuje tuđi trud..

      Избриши