Početna

уторак, 12. мај 2015.

#PROMWITHANA! - HALJINA! :)

Pišem ovo sa punim uzbuđenjem, u jednom dahu. Nekoliko dana nisam ulazila da proverim statistiku bloga. Sada sam odlučila da pogledam, i očekujem 100+ pregleda zadnjeg posta. Imam šta da vidim, 500+ pregleda! Neopisivo sam srećna, HVALA VAM DO NEBA!

-  Zato sam odmah odlučila da vas počastim jednim bonus postom, baš sada u 12:52..
 Današnjim postom će KONAČNO početi dugo očekivani, bolje rečeno, dugo najavljivani serijal o MATURI ! Možda je nekome već bila, ali u mojoj školi i mom gradu mature tek treba da počnu. Moja je prvog juna, a nadam se da je i vašaa takođe juna.. Ako ništa, barem će sledeće generacije moći da pročitaju ovaj post.
  • U naslovu posta sam stavila hashtag (hešteg) da bi lakše prepozanavli postove o maturi.

 - Današnja tema će biti HALJINA, jedna od najbitnijih delova same pripreme.
KREĆEMO! :)

HALJINA!
- Kao i svaka maturantknija, i ja sam najviše vremena posvetila tražeći idealnu haljinu. Dugo sam lutala, obilazila sve poznate i manje poznate butike u gradu, putovala u druge gradove..
Pre nego što sam krenula da pišem ovaj post, prelistala sam nekoliko blogova koje pratim, čisto da vidim o čemu su one pisale, da se ne bi ponavljalo. Primetila sam da je većina njih pisalo da bi pre svake kupovine trebalo da devojka iliti devojčica pronađe na nekom sajtu idealnu haljinu, čisto da ima predstavu šta želi da kupi.
- Delimično se slažem sa ovim!
Ja sam sa svojim spremanjem krenula još novembra prošle godine, i na jednom sajtu našla idealnu haljnu, baš u boji koju volim. Kada je konačno došla na red i ta čuvena kupovina, ubila sam se tražeći baš takvu, pa čak i sličnu... I pogađate, ništa, jedno veeelikooo NIŠTA.
Zahvaljujući nekoj višoj sili, potpuno neočekivano naletim na sličnu haljinu, koja je možda čak i lepša i kupim je.. Ako već znate da negde ima sličnih haljina ili sličnih modela, ipak bi trebalo da pogledate na nekom sajtu haljinice, čisto da imate predstavu o tome..

- Što se tiče kupovine ili šivenja, sve je stvar izbora..Ja nisam šila haljinu, i nemam iskustva sa tim, mada znam drugarice koje tek treba da šiju .. Ako mislite da su cene znatno različite, varate se..
Ako ne nađete onu pravu, zašto da ne?

Evo nekih sličica sa We heart  it-a! :)





- Sigurno se većina devojaka pita, da li duža ili kraća haljina..
Moj stav o tome je da za veliku, pravu maturu treba duga haljina.. Ima puno izbora, izlgledaju glamuroznije i svečanije, dok za malu maturu uglavnom idu kraće haljinice, ništa preterano,. Da ne daj bože izlgedate provokativnije(ako nije glupo tako reći)...


- I zadnja stvar: SAMO NAPRED!
NIKAD NE ODUSTAJTE! Ja sam na kraju našla super haljinicu, a ako vi već niste, nemojte pokleknuti, možda se nalazi baš iza ugla!

Sledeći post će biti o cipelama, frizuri i šminki.. :)

Do sledećeg ''viđenja'' , vaša Ana!:)

PS. Postanite čitalac, ako želite još boljih i zanimljivijih  postova!

7 коментара:

  1. Divan post. Ja sam maturantkinja( zavrsavam osnovnu skolu) i kupila sam haljin slicnu prvoj. Baletanke jos nisam, i ne znam da li da uzmem neke cipelice sa malom potpeticom. Jedva cekam sledeci post da procitam o tome.

    Poslala sam ti poruku( u ono ,,kontakt'')Odgovori, u vezi sa bloovanjem je rec, jer uskoro i ja pravim svoj blog! :D

    ОдговориИзбриши
  2. Divne haljine,najviše mi se sviđa druga, a za veliku maturu treca, ali sve je stvar ukusa. ;)

    ОдговориИзбриши