Početna

среда, 6. мај 2015.

Meeting | Upoznavanje! :)

Ćao svim teenagerkama koje upravo čitaju ovaj post. Ovo je moj prvi post i nadam se da će ovaj blog uspeti, jer je moj prošli bio zaboravljen i zapušten. Poželite mi sreću, haha!

- Bilo bi lepo da se upoznamo:
Ja sam Ana. Dolazim iz Srbije i imam 15 godina.Imam crne oči i baš sam niska. Volim da pišem i čitam.Nekoliko puta sam pokušala da napišem knjigu, ali to se bezuspešno završilo, jer je uvek,uvek ličila na knjigu koju sam zadnju pročitala.Nemam baš neku inspiraciju, haha.
Jako volim modu i šminku, i mislim da su moje godine pravo vreme da konačno zakoračim u taj tajanstveni svet lepote.
Iz tog razloga sam napravila BLOG. Na jednom mestu mogu da pišem o modi i da provodim svoje slobodno vreme.Napravila sam ga iz zabave i radoznalosti, ali ipak shvatam da je blog jedna više obaveza.
Imam sestru mlađu godinu dana. Ona me podržava u ovome.Nemam kućnog ljubimca iako silno želim jedno malo štene.

- Pisaću vam jednom sedmično jer imam jako puno obaveza oko male mature i prijemnog ispita. Znam da nije pravo vreme za blog,ali verujem da ću uspeti da uskladim svoje obaveze.
Blog će biti pravi teen blog,ali više ću posvetiti modi i šminki.
Biće puno tutorijala, saveta, ideja..
- Ako volite istu stvar kao i ja,nastavite sa čitanjem.Takođe postanite član ovog bloga.
Bilo bi lepo da u komentaru stavite nešto o sebi, da se bolje upoznamo.

- Vama želim da vam moj blog bude beg iz stvarnosti u neki  FASHIONANDBEAUTY   svet! Želim da zaboravite na vreme, i da uživamo ovde zajedno.:)

PS. Sledeća serija postova će biti o maturi. Da ja se spremam za to veliko veče, tj taj prom night i mislim da bi bilo super da sa vama podelim svoja iskustva. :)


* KOMENTARIŠITE,POSTANITE ČITAOC I NARAVNO,UŽIVAJTE!:)

To bi bilo to za današnji, uvodni post.''Vidimo'' se u sledećem.Vaša Ana!










5 коментара:

  1. Srecno haha!
    Ja sam Milica. Imam 14 godina koje sam napunila aprila ove godine.Imam starijeg brata i psa Kokija. Takodje imam macku Cicu. Volim da citam. Trenutno citam Gijom Muso ,,Mozda nebo zna''.:)
    Super je, samo tako nastavi!

    ОдговориИзбриши
  2. Ja bih volela da se bavim blogovanjem,ali se plašim osuda:(
    Ti si super i poseti ovaj blog:http://tijanasdiary.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  3. Ne mogu nista da ti kazem na osnovu prvog posta, ali srecno!

    ОдговориИзбриши
  4. Nije lose,ali mislim da moze bolje,potrudi se vise! :P

    ОдговориИзбриши