Početna

петак, 8. мај 2015.

Recenzija NYX palete ,,Love in Paris'' - PARISIAN CHIC! :)

Znam da sam obećala da će nekoliko narednih postova biti o maturi, ali sam  u zadnjem trenutku odlučila da to bude jedna mala recenzija. U stvari mislim, ja sam krenula da pišem o maturi, ali sam toliko bila zadovoljna slikama,jednostavno nisam mogla da izdržim.. Kao da me je paleta sama zvalaa: ,, Dođi, slikaj me, piši post o meni''.. haha.
Ko zna, možda nekome bude od pomoći.

Ovo je moj prvi put da radim nešto ovakvog tipa,zato se iskreno nadam da ću uspeti.

Radi se o NYX paletici senki iz serije ,,Love in Paris'' Parisian chic.. Kao što i ime kaže,paleta je baš šik..
Na prvi pogled se čini veoma kvalitetno,zanimljivo i vrlo privlačno.

- Ima 9 senki.Mislim da su super kombinovane i da svaka sa svakom ide i mogu da se kombinuju.


Kao što možete da vidite na osnovu slike, u ovoj preslatkoj paleti se nalaze 5 mat senke, dok su ostale sa šljokicama.
Kada se otvori,dobijate jedan sunđerasti aplikator, koji iskreno ne služi ničemu, ali možda nekome odgovara. Ako je vama dobar, molim vas stavite dole u komentaru,jer želim da znam kako ga koristite.:)

Što se tiče pigmetacije senki, nisam baš nešto zadovoljna. Sretala sam senke koje su jeftinije, a imaju verovatno troduplo bolju pigmentaciju. Ova paleta košta 1200 dinara.
Uradila sam male ,,svočeve'' da bi videli i sami procenili da li vam odgovara..

Tamnije senke su više vidljivije, pigmentisanije, od ovih svetlijih varijanti.
Mislim da je paleta pogodna za svaki dan, ali može da se iskoristi i za neki noćni izlazak..
Kada stavite bazu za oči iliti prajmer, duže traju i puno bolje izgledaju.

Ocene(1-5):
  • Pigmentacija: 4
  • Pakovanje: 5
  • Boje(kolorit): 5
Mislim da sam obuhvatila sve.. Ako nisam, slobodno me ispravite,jer kažem, nova sam hah..

- Sada stvarno žurim, Pinkove zvezdice čekaju na mene.. Ljubim vas!
Vaša Ana.:)



7 коментара:

  1. Odlična recenzija Anči! Sve je super, od slika do teksta. :)
    Srećno s blogovanjem, učlanila sam se. <3

    NOVI POST :
    http://fashionholicyeahh.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  2. Sve je super, slike su baš lepe. ♥
    Meni se sviđa ova paleta, zato što volim ovakve, neutralne bojice! :)

    ОдговориИзбриши
  3. Ovaj je troduplo bolji post! Super urađena recenzija, samo tako nastavi, trudi se :*
    Inače, idem sada do ušća da uzmem ovu paletu, jer sam skupila dovoljno novca i sada sigurno znam na šta ću da ih potrošim.

    PS. Poslala sam ti na gmail-u moj blog,poseti ga ako želiš:).

    ОдговориИзбриши