Početna

среда, 27. мај 2015.

Šta sam radila ovog meseca!? MAJ 2015. :)


Čitajući razne blogove nalizaim na što češće rubrike u kojima se piše o protekloj nedelji, mesecu. To je stvarno dobra ideja, tako da sam i ja odlučila da vam pišem o predhodnom mesecu, jer se desilo mnogo toga.

Početkom meseca sam se vratila blogovanju. Kao što sam već rekla u prvom postu, već sam imala blog koji je iz nepozatog razloga samo prestao da radi, postao je zapušten. Moguće da je to jer su sve moje inspiracije za post bile iskorišćene.. Zato sam se vratila blogovanju i shvatila da me to ispunjava i čini srećnom. Svoje slobodno vreme lepše provedem ovde, pogotovo sada kada je kiša.
Takođe se ovaj blog proslavio sa 20+ plus članova.

Išla sam na ekskurziju na kojoj sam se sjajno provela.. Inače išli smo u Vojvodinu, koja se podosta razlikuje od mog kraja.. Sva ta ravnica je bila nova za mene, gradovi, pa čak i sela su drugačija.. Inače ovo je moja maturska ekskurzija, tako da smo malo plakali.. Smenjivale su se tuga i sreća. Preplet emocija.. da vas ne zamaram sa tim..

Umalo da zaboravim.. Promenila sam izgled bloga, ako vam se sviđa, komentarišite čisto da znam!

Takođe sam počela da pratim razne srpske blogerke i youtube-rke. Sve su fenomenalne i želim im svu sreću u daljem radu.

 - LOVLY THINGS THIS MONTH:
  • OMILJENA PESMA:  Echosmith- Cool kids ;  Ellie Goulding- Lights
  • OMILJENA SERIJA:  ,,Once upon a time'' ;  ,,Kuku Vaso''



Ljubim vas,
- Ana. :)


3 коментара: