Početna

петак, 5. јун 2015.

Stvarčice za leto | Summer essentials! :)

Hello my lovly people! Evo me opet na blogu.. Imam gomilu obaveza, jer nam je prijemni ispit za 10-ak dana..Možda će ovo biti poslednji post do 17. juna.. Kasnije ću sve nadoknaditi, obećavam!
Za današnji post sam pripremila ,,Summer essentials'', jer nam je leto već na pomolu..
Krećemo! ( inače bih rekla ,, Vežite se, polećemo!'')


  • Kupaći kostim

- Letoo, uh! Prva asocijacija je more, što podrazumeva vrele dane i sparne noći. Naravno, i gradski bazeni, akvaparkovi su takođe prva pomisao. Zato je bitno da imamo kupaći kostim.. Jednodelni ili dvodelni.. sasvim je sve jedno! Sada su IN ovi Triangle kupaći kostimi, ali ja toliko ne šizim za njima, stvar ukusa..


  • Krema sa zaštitnim fakotrom!
    - Jako je bitno da imate kremu sa zaštitnim faktorom, jer su sunčevi zraci jako opasni, gori od same opekotine, mogu izazvati mnogo veće probleme!Ja koristim Nivea, i mislim da su jako dobre..PREPORUČUJEM! Uvek sam za zaštitni faktor 50, jer imam jako osetljivu kožu i imam previše beo ten..

  • Labelo
    - Ova stvarčica vam je jako potrebna, da zaštiti vaše usne od sunca ili(ako ste na moru) soli. Jako mrzim kada su mi leti ispucala i suva usta.. Takođe Nivea ima super stvar za tu žaštitu, ali ja sam takođe koristila Eucerin, koji je takođe ooodličan!

  • Šešir + naočare
    - Mislim da svako već koristi ova dva essentials- a, ali su vredni pomena u mom postu.. Bitno je da vam je teme glave zaštićeno, kao i kosa.. Naočare su uvek IN, a i korisne su ne samo tokom leta, nego i sad, u vrelim prolećnim danima.

  • Voće
    - Zadnje, ali ne i najmanje važno! Uvek je bitno da se tokom leta hranimo zdravo i da unosimo što više tečnosti u organizam. Voće je uvek sočno i osvežavajuće, tako da sam sigurna da će vam poslužiti kao odlična poslastica tokom leta, pogotovo jer sa njim možete da napravite ukusan rashlađeni šejk, sladoled, ili ga jesti u onom pravom obliku. Na vama je izbor!




To je to za danas. Vidimo se uskoro, sa super postom, obećavam!
Ljubim vas,
- Vaša Ana.:)

2 коментара:

  1. Baš mi je trebao jedan ovakav post! :-)

    ОдговориИзбриши
  2. Ja uskoro idem na more, krajem juna, tako da sam sigurna da cu iskoristiti ovaj tvoj savet, a i tijana i katarina imaju savete za leto, i teodora, hvala vam!

    ОдговориИзбриши